Γενικά νέα

Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων 2012

Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων του 2012. Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα στον πίνακα που ακολουθεί καθώς και από την ιστοσελίδα του Υπουργείου σε μορφή doc (Υπουργείο Παιδείας - Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2012).

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

21-5-2012

-ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

23-5-2012

-ΒΙΟΛΟΓΙΑ

-ΦΥΣΙΚΗ

-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

-ΙΣΤΟΡΙΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

25-5-2012

-ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-ΦΥΣΙΚΗ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)

ΔΕΥΤΕΡΑ

28-5-2012

-ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)

ΤΕΤΑΡΤΗ

30-5-2012

-ΙΣΤΟΡΙΑ

-ΒΙΟΛΟΓΙΑ

-ΧΗΜΕΙΑ ? ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

-ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

(ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

(ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

1-6-2012

-ΛΑΤΙΝΙΚΑ

-ΧΗΜΕΙΑ

-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 

-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

ΤΡΙΤΗ

5-6-2012

-ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

Καλή Επιτυχία!!!

Αν νοιώθετε ότι είναι όλα μπερδεμένα στο μυαλό σας...

Οι εξετάσεις ξεκινούν οσονούπω...

Αν νοιώθετε ότι είναι όλα μπερδεμένα στο μυαλό σας... δεν είστε οι μόνοι!

Arkas_E3etaseis

Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Υποβολή μηχανογραφικού δελτίου

Όσοι μαθητές συμμετείχαν στις πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ - ΤΕΙ, καθώς και οι απόφοιτοι των δύο προηγουμένων ετών που επιθυμούν να διεκδικήσουν το 10% των θέσεων σε ΑΕΙ - ΤΕΙ, μπορούν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://exams.minedu.gov.gr από οποιονδήποτε Η/Υ διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την οριστικοποίηση - υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου είναι να προσέλθουν στο σχολείο για να παραλάβουν τον προσωπικό τους Κωδικό Ασφαλείας.

Οι υποψήφιοι για το 10% μπορούν να παραλάβουν τον προσωπικό τους Κωδικό Ασφαλείας από οποιοδήποτε λύκειο επιθυμούν.

Καλή Επιτυχία!!!

Επισκέψεις

Κατά την διάρκεια του Απριλίου οι μαθητές του Πυθαγορείου Γενικού Λυκείου Σάμου πραγματοποίσαν διάφορες επισκέψεις σε χώρους εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Στο άλμπουμ Δραστηριότητες μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από τις επόμενες δύο επισκέψεις:

  • Επίσκεψη μαθητών της Β Λυκείου στη ΜΚΟ Αρχιπέλαγος στον Μαραθόκαμπο την 01/04/2011. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης υπό την επίβλεψη των καθηγητριών Κατσικογιάννη Ελπίδας και Χατζηϊωαννίδου Πατρίτσιας.
  • Επίσκεψη μαθητών της Γ Λυκείου Θετικής Κατ/νσης στο Γενικό Νοσοκομείο Σάμου στις 14/04/2011. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Χατζηϊωαννίδου Πατρίτσιας.

Αν γράψω σε όλα 20, πόσα μόρια θα έχω;

Εντάξει... Προφανώς και το βρήκατε... αν γράψετε σε όλα τα πανελλαδικώς εξαταζόμενα μαθήματα 20, τότε θα έχετε συγκεντρώσει 20.000 μόρια. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις τι γίνεται όμως; Όλο και όλο είναι ένας απλός μαθηματικός τύπος:

[(Γεν. Βαθ?ός Πρόσβασης Χ 8) + (βαθ?ός πρόσβασης α? ?αθή?ατος αυξη?ένης βαρύτητας Χ 1,3) + (βαθ?ός πρόσβασης β? ?αθή?ατος αυξη?ένης βαρύτητας Χ 0,7)] Χ100

Βέβαια, για να βγει ο βαθμός πρόσβασης κάθε μαθήματος πρέπει πρώτα να υπολογίσετε τον μέσο όρο των προφορικών, να κάνετε την ενδεχόμενη προσαρμογή στον γραπτό βαθμό και μετά να πολλαπλασιάσετε τον προσαρμοσμένο προφορικό βαθμό με τον συντελεστή 0,3 και τον γραπτό βαθμό με 0,7 και να αθροίσετε κρατώντας πάντα ένα δεκαδικό ψηφίο. Προφανώς, ο γενικός βαθμός πρόσβασης προκύπτει ως μέσος όρος των μαθημάτων που δώσατε πανελλαδικά, χωρίς συντελεστές, αλλά φυσικά πρέπει να ξέρετε ποια μαθήματα είναι αυξημένης βαρύτητας σε σχέση με την κατεύθυνση και το επιστημονικό πεδίο που θέλετε να ακολουθήσετε και επιπλέον υπάρχει η περίπτωση να πρέπει να χρησιμοποιήσετε αντί των συντελεστών 1,3 και 0,7 τους συντελεστές 0,9 και 0,4 σε περίπτωση που τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του επιστημονικού πεδίου που θέλετε να ακολουθήσετε αντικαθίστανται από τα γενικής πεδίας. Τέλος, να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι υπάρχουν και ειδικά μαθήματα για ορισμένες σχολές (όπως οι ξένες φιλολογίες, η αρχιτεκτονική κλπ) τα οποία ανάλογα με τη σχολή άλλοτε συνυπολογίζονται με συντελεστή 1 και άλλοτε με συντελεστή 2. Παιχνιδάκι, ε;

Άντε, θα σας βοηθήσω λίγο για να μη στραμπουλήξετε κανένα δάχτυλο με το κομπιουτεράκι. Κατεβάστε το ακόλουθο αρχείο Excel  για να υπολογίσετε τα μόρια σας και να πειραματιστείτε.

Επιπλέον, στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τις βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011.

Τέλος, μπορείτε να διαβάσετε ένα πολύ κατατοπιστικό και μακροσκελές ενημερωτικό φυλλάδιο του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ σχετικά με τις πανελλάδικες εξετάσεις του 2010 (όχι, δεν έκανα λάθος, απλά δεν υπάρχει νεότερο και ισχύουν σχεδόν τα ίδια).

Και... καλή επιτυχία!!!

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τα νέα μας από τη Βιβλιοθήκη