Γενικά

ECB Back to school – Pythagorean Lyceum Samos

Την Τετάρτη, 3η Απριλίου, η κ. Μαρία Φραντζή, Υπεύθυνη Τεχνολογιών Δεδομένων στη Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), συναντήθηκε με μαθητές της τρίτης τάξης του Πυθαγορείου Λυκείου Σάμου, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Επιστροφή στο Σχολείο” της ΕΚΤ. Η εκδήλωση εστίασε στο ρόλο της ΕΚΤ στο ευρωπαϊκό χρηματοοικονομικό σύστημα, αναλύοντας τις αρμοδιότητές της, τον τρόπο λειτουργίας της και την επίδρασή της στην καθημερινή ζωή των ευρωπαίων πολιτών. Οι μαθητές ενημερώθηκαν επίσης για τις προοπτικές εκπαιδευτικής πρακτικής και υποτροφιών στην ΕΚΤ και ενθαρρύνθηκαν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις δυνατότητες επαγγελματικής καριέρας εντός του οργανισμού. Επιπλέον, έμαθαν για τις προδιαγραφές του «ψηφιακού ευρώ», μιας νέας ψηφιακής νομισματικής μονάδας που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη φάση σχεδιασμού. Η εκδήλωση παρείχε πολύτιμες πληροφορίες τόσο για τη λειτουργία της ΕΚΤ και τις παρεχόμενες ευκαιρίες καριέρας όσο και για τις μελλοντικές καινοτομίες στο τομέα του ευρωσύστηματος.

On Wednesday, April 3rd, Ms. Maria Frantzi, Supervisory Data Technologies Lead at the European Central Bank’s DG Information Systems, engaged with students from the third grade of the Pythagorean Lyceum of Samos as part of the ECB’s “Back to School” initiative. The event shed light on the ECB’s role within the European financial system, emphasizing its responsibilities, the way it functions and the impact it has on European citizens’ lives. The students were also informed about potential traineeship and scholarship opportunities at the ECB, and were encouraged to ask questions regarding career paths within the institution. Additionally, they learned about the ongoing development of the digital euro, a new digital currency currently in the design phase. This event provided valuable insights into both the workings of the ECB, career opportunities and upcoming innovations in the area of Eurosystem.